Cummissione di a macchina di imballaggio VFFS

Trè tecnichi prufessiunali sò spediti per a messa in cumissioni è a furmazione lucale di un set cumpletu di a fabbrica di Shortening per u nostru vechju cliente in Etiopia, cumprese a pianta di accorciatura, a linea di furmazione di stagnola, a linea di riempimentu di latte, a macchina di imballaggio di sacchetti di accorciamento, etc.

A VFFS Packaging Machine hè un tipu di macchina di imballaggio automatizata utilizata in l'industria alimentaria, farmaceutica è altre per imballà diversi prudutti in sacchetti.

A machina di imballaggio VFFS travaglia furmendu un saccu da un rotulu pianu di film, riempie u saccu cù u pruduttu, è poi sigillatu.A macchina usa diversi meccanismi cum'è sistemi di pesatura, dosa è riempimentu per riempie accuratamente a borsa cù a quantità desiderata di pruduttu.Una volta chì u saccu hè pienu, hè sigillatu da u calore o altri mezi, è dopu tagliatu à a lunghezza desiderata.

cof

Cum'è u nome suggerisce, a machina forma i sacchetti da un rotulu di film di imballaggio, li riempie cù u pruduttu, è poi sigilla u saccu.U prucessu implica i seguenti passi:
1 Film Unwinding:A macchina sbocca un rotulu di film di imballaggio è tira per creà un tubu.
Formazione di 2 sacchetti:A film hè sigillata à u fondu per furmà un saccu, è u tubu hè tagliatu à a durata di u saccu desideratu.
3 Riempimentu di u produttu:U saccu hè allora pienu di u pruduttu cù un sistema di dosing, cum'è un sistema volumetricu o di pesa.
Sigillatura di 4 sacchetti:A cima di u saccu hè tandu sigillata, sia da u sigillamentu di u calore sia da u sigillatu ultrasonicu.
5 Tagliu è Separazione:Allora u saccu hè tagliatu da u rotulu è separatu.

U VFFS Packaging Machine hè un modu versatile è efficiente di imballà i prudutti in sacchetti, cù diversi stili di sacchetti è dimensioni pussibuli secondu a cunfigurazione di a macchina.Offre un altu gradu d'automatizazione, riducendu a necessità di u travagliu manuale, è pò trattà di pruduzzione d'altu voluminu.

cof


Tempu di Postu: Mar-01-2023