Cummissione di a macchina di imballaggio di sacchetti di latte in polvere

Un set cumpletu di macchina di imballaggio di sacchetti di latte in polvere (quattru corsi) hè stallatu è testatu cù successu in a fabbrica di i nostri clienti in l'annu 2017, a velocità di imballaggio tutale puderia ghjunghje sin'à 360 pacchetti / min.nantu à a basa di 25 g / pacchettu.

A messa in funzione di una macchina per l'imballaggio di sacchetti di latte in polvere implica l'installazione è a prova di a macchina per assicurà chì funziona bè è pruduce sacchetti chì rispondenu à e specificazioni richieste.Eccu i passi generali implicati in a cumissioni di una macchina di imballaggio di sacchetti di latte in polvere:
1 Déballage et assemblage :Unpack the machine è assemblella secondu l'istruzzioni di u fabricatore.
2 Installazione:Installa a macchina in u locu adattatu, assicurendu chì hè livellu è stabile.
3 Alimentazione è alimentazione d'aria:Cunnette l'alimentazione è l'aria à a macchina è accende.
4 Ajustes:Fate qualsiasi aghjustamenti necessarii à a macchina, cum'è stabilisce a tensione di film, aghjustendu a temperatura di u sigillu è aghjustà u voluminu di riempimentu.
5 Testu:Eseguite a macchina à traversu una seria di teste per assicurà chì funziona bè è pruduce sacchetti chì rispondenu à e specificazioni richieste.Questu include a prova di a capacità di a macchina per riempie i sacchetti accuratamente, sigillate i sacchetti in modu sicuru, è tagliate i sacchetti in modu pulitu.
6 calibrazione:Calibrate a macchina cum'è necessariu per assicurà chì pruduce sacchetti chì rispondenu à e specificazioni richieste.
7 Documentazione:Documentate u prucessu di messa in cumissioni, cumpresi qualsiasi aghjustamenti fatti è risultati di teste ottenuti.
8 Formazione:Furmà l'operatori nantu à cumu uperà a macchina è eseguisce attività di mantenimentu di rutina.
9 Validazione:Validate a prestazione di a macchina per un periudu di tempu estendu per assicurà chì cuntinueghja à pruduce sacchetti chì rispondenu à e specificazioni richieste.

Seguendu sti passi, pudete cumannà una macchina di imballaggio di sacchetti di latte in polvere è assicuratevi chì funziona bè è pruduce sacchetti di alta qualità.

cof
cof

Tempu di Postu: Feb-24-2023